Dzień Przedszkolaka 20.09.
Uwaga Rodzice!
Rekrutacja 2022/2023
-roczniki dzieci 2018r. i 2019r.
-Dotyczy złożónych wniosków o przyjęcie do przedszkola na rok szkolny 2022/2023
-w związku z wpłynięciem dużej liczby wniosków prosimy o złożenie dokumentów potwierdzających
spełnianie kryteriów branych pod uwagę w dalszym postępowaniu rekrutacyjnym w terminie do 22.03.2022 r.( wtorek)
-Dokumenty w załączeniu lub do pobrania w sekretariacie przedszkola
Sprawę prosimy uznać jako pilną .
Niedostarczenie dokumentacji może spowodować negatywne rozpatrzenie
wniosku przez Komisję Rekrutacyjną .
Kryteria ustawowe brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym:
- wielodzietność rodziny kandydata
- niepełnosprawność kandydata
- niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata
- niepełnosprawność obojga rodziców kandydata
- niepełnosprawność rodzeństwa kandydata
- samotne wychowywanie kandydata w rodzinie
- objęcie kandydata pieczą zastępczą
Kryteria naboru określone Uchwałą nr XXIV/203/2017 Rady Gminy Budzyń z dnia 16 lutego 2017 r.
- Pozostanie obojga rodziców lub opiekunów prawnych w zatrudnieniu lub prowadzenie przez nich działalności gospodarczej bądź pobieranie anuki w systemie dziennym- 4 punkty
- Rodzice lub opiekunowie prawni odprowadzający podatek dochodowy na rzecz Gminy Budzyń - 3 punkty
- Rodzeństwo dziecka kontynuującego wychowanie przedszkolne w przedszkolu pierwszego wyboru -2 punkty
Więcej artykułów…
Podkategorie
-
O Nas
Przedszkole Samorzadowe im .Misia Uszatka w Budzyniu z siedzibą na os. Wierzbowym 7A
W roku szkolnym 2021/2022 przedszkole liczy 10 oddziałów, w tym:
- os Wierzbowe 7 ( oddziały parter szkoła) - 3 oddziały 5-6 latki;
- os. Wierzbowe 7A - 5 oddziałów 3,4,5 latki;
- oddział w Sokołowie Budzyńskim 3,4,5,6 latki;
- oddział w Dziewokluczu 3,4,5,6 latki.Organem prowadzącym przedszkole jest Gmina Budzyń, natomiast nadzowu pedagogicznego Kuratorium Oświaty w Poznaniu z Delegaturą w Pile.
Pracownicy naszego przedszkola:
DYREKTOR PRZEDSZKOLA:
mgr Iwona RepczyńskaKADRA PEDAGOGICZNA:
mgr Ewa Bedyńska
mgr Dorota Chroł
mgr Natalia Kierna
mgr Alina Kieruj
mgr Wioletta Magdzińska
lic Bożena Mąka
mgr Maria Müller
mgr Paulina Hadała
mgr Monika Jankowska
mgr Ewelina Tutak
mgr Beata Świętosławska- Łaciak
mgr Marlena Szczurek
mgr Ilona Walińska
mgr Oliwia Grochowalska
mgr Monika Szukała- Piasecka
mgr Weronika Wasil
lic Małgorzata Szulc
lic Marcin Wojtkowiak
mgr Alicja Janiszewska
PRACOWNICY ADMINISTRACJI I OBSŁUGI
sekretarz,sekretarka
- Ewelina Pasch,Magdalena Zawadzka
kierownik kuchni :
-Justyna Pieniążek
intendent:
- Marta Jończy
Pracownicy obsługi:
- Iwona Gaudyn
- Renata Grewling
- Sylwia Geisler
- Jolanta Gremplewska
- Katarzyna Kędzierska
- Agata Koszna
- Agnieszka Koźlakowska
- Iwona Nowicka
- Katarzyna Sarbinowska
- Ewa Szczurek
- Iwona Szymanowicz
- Grażyna Szymaniak
- Magdalena Kowalska